SORRY

hejhej alla wilmavalp bloggare!
förlåt om jag inte har skrivit på länge men jag har haft fullt upp! :(
med wilma e det bra hon har faktiskt börjat gå lite prommenader till brevlådan ( guuuuligt )
jag menar hon e ju sopats liten så hon kan inte gå så mycket längre !
hihihihihi men nu ska jag titta på hotell för vi ska resa bort men ska skriva då oxå!!! asså jag ska titta på bilder jag ska ju inte boka hotell :P
Wilma hälsar till alla men nu ska jag gå!
ha en bra hunddag
hejdå

P.S KOMENTERA GÄRNA <3

Kommentarer
Postat av: Simpan

Det är väll roligt men jag tror att jag kan berätta lite jag vet mycket men jag kan ju göra saker men du kan väll kommentera gjärna men du hejdå och hej om man vill säga så men nu ses vi snart hej hej jehdå barca idaaa kull va titta komenterea och massam saker men då ses vieleller vad tycker du logga okså in på fb facebook jag väntar men okej okej koej men då syns vi snart heh hej hej hej hej då ha en bra DIF DAAAAAAAAAAA









Sjung för gammla djurgår`n sjung för hjärtat sjung enda klubb i värden som är evigt lika ung sjung när vi har vinst på gång sjung när det går snett så länge gammla djurgårn finns kä'nns livet ändå lätt







hej hej hejdå ses <333

2008-11-23 @ 15:53:44
URL: http://djurgardsfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0